Jump to content
NJLEFTY

Where to Enter Password

Recommended Posts

50 minutes ago, NJLEFTY said:

There are some threads i can't open it says to enter a password but I can't find where to enter the password can someone steer me in the right direction. Thanks guys/

Shhhh... It's a secret club, don't tell anyone.... :mosking:

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, Sniper said:

Hmmmm,  he joined the forum almost a year and a half ago.....

I was a member for about that long before venturing into the first amendment lounge.   The content I cared about was in the moderated areas of the forum, and the signal-to-noise ratio is better 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Handyman said:

Welcome to the forum.

We are hoping that your username signals handedness and not that you are a progressive commie jackass. 

Hello yes i am left handed and that's all my name signifies.  I am not a  troll or progressive I am an avid hunter, fisherman and target shooter. I am a member of the NRA and NJ2A's and have non res ccw licenses in 4 states I live in Howell and frequent GSSC . 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, voyager9 said:

But how do you like your ribs?

asking the important questions...

This IS the most important question. 

Smoked, like REAL bbq is, or boiled in a crock pot, like heathens? 

Choose wisely. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boiled ribs????!!!!!!

Awww HELL no! 

Break out the BAN HAMMER!!

The ONLY way to do ribs, is to dry rub them, smoke them over wood (hickory, or applewood) until they fall off the bone. 

Sauce on the side. 

Damn Yankee. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not easy being left handed ever try to buy a left handed baseball glove or left handed bow your lucky there's one in the whole store and its never the right one. Smoking them takes too much time and effort. Dry rub and sealed in the oven on low for a couple hours is very good also.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, NJLEFTY said:

Smoking them takes too much time and effort. Dry rub and sealed in the oven on low for a couple hours is very good also.

I can see already that Lefty is gonna make my ‘ignore’ list :D:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, NJLEFTY said:

This one might get me banned again. I'm only in NJ 7 years and now here's the part that's gonna get me in trouble I don't know the difference and have never had either one. My flack jacket and helmet are on so go ahead let me have it.

Well, I ain’t from around here either. I call it Pork Roll because that’s what it says on the damn package. My wife (who IS from NJ) calls it Pork Roll too. 

 

@Mrs. Peel will be along shortly to ban ALL of us Pork Roll heathens. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, NJLEFTY said:

This one might get me banned again. I'm only in NJ 7 years and now here's the part that's gonna get me in trouble I don't know the difference and have never had either one. My flack jacket and helmet are on so go ahead let me have it.

Keep it that way dude. Eating that stuff is the culinary equivalent of smoking. It makes bacon look healthy. 

Make sure to stay away from the guy who puts fruit in his meatloaf, too. 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, NJLEFTY said:

There are some threads i can't open it says to enter a password but I can't find where to enter the password can someone steer me in the right direction. Thanks guys/

Will have to update the error message  but it is there for a purpose, we want people to read the section rules before entering it.

image.png

  • Agree 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, NJLEFTY said:

This one might get me banned again. I'm only in NJ 7 years and now here's the part that's gonna get me in trouble I don't know the difference and have never had either one.

Just call it Taylor Pork Roll Ham, and you'll keep them all at bay and confused... some have WAY too much time on their hands...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • NJGF members in chat (1)



×
×
  • Create New...

Important Information